Denemeler

Günden Güne Eriyen İlişkiler

Nasıl giriş yapacacağımı bilemediğim yazılardan birisi daha. Bu Hafta’nın  bok gibi geçmesine sebep olan  bir olay yaşadım 🙂 Ayrıntılara girmek gibi niyetim yok birazdan zaten hepiniz neden olduğunu anlayacaksınız diye umut ediyorum:D gülüyorum çünkü ciddi anlamda şaşırtıcı ve sinir bozucu bir durum . Bunları hepimiz çoktan aştık gerçi ama ne yazık ki biz insanlar içimizde biriken bu öfkeyi ya susarak ya çığlık atarak ya da yazarak atıyoruz 😀 Ben şuan iç sesimin bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak bu sayfayı kirletmeye karar verdim 😀 Deneme kategorisine eklediğime bakmayın biraz gözlem ,biraz düşünce paylaşımı biraz da isyanın ötesinde olan bir şey değil tamamen ”Bensel”yani 🙂 Ozaman başlıyorum 😀

   
Eskiden flört dönemi denilince akla ; önce kahve içilir, ertesi gün yemek yenir, sonra sinemaya falan gidilirdi. Masumane şeyler olurdu kısacası. Zaman sindirilerek yaşanırdı ve bu da birbirini tanıma isteğini ve heyecanı arttırırdı. Şimdi ise daha görüşmeye fırsat bulamadan,ya da fırsat bulunduktan 24 saat sonra  internet ortamında tükeniyor.:D 
önceleri kapalı bir toplumduk. Toplumumuz özünde art niyeti, fesat düşünceyi ve dedikoduyu çok sever. Adın çıkardı, belki de doğrusu budur; evleneceğin kişiyi ilk defa düğününde ya da bir kafe ortamında görmek? vs ( gerçi hala bu böyle ilerliyor )  Şimdilerde de nedenini bilmediğim bir ego içerisindeyiz. Biriyle tanışmak istersen muhakkak ona asılıyorsun. Asılmak ne demek lan hem?
Reklamların, dizilerin, filmlerin ve ya reel ortamlarda yaşananların  etkisinde kalıyorsunuz yoksa o kadar salak mısınız dış görünüş ile aşık olabiliyorsunuz?

Bence kesin Gerizekalısınız 😀

Aklınıza gelen her türlü çifte ya da yeni bir ilişkiye başlayacak olan çiftlere eylemim . Aslında bunu  sadece “manita lazım bunlara” demeniz için demiyorum, arkadaş ortamı denen o bok çukuru da buna dahil. millet “yakın arkadaşım” dedikleri insanların yaptıklarını anlattıkça ben oha hatta OHA ! diyorum.
Ülkede hâlâ karşıt cinslerin arkadaşlığını “ateşle barut yan yana durmaz” mantığı ile yaklaşılıyor. İnsaf ulan sene 2018 olacak bize 2019 😀 Geldik zurnanın zırt dediği, dananın kuyruğunun koptuğu yere. Baştan söyleyeyim iğrençsiniz ve sizlere sağlam hakaret edicem, götü yemeyen okumasın.:D:D:D:D:D Öncelikle neden sevgilinizin olmasını; yapılacaklar listenizde, hayat amaçlarınız da neden ilk sıraya koyuyorsunuz lan? Neden illaki bir sevgiliniz, manitanız olmak zorunda? Yaşayamıyor musunuz tek başınıza? 

Anlamıyorum hayatlarımızdan çıkmak için mi bu hunharca çaba nedir bu yani  ? bir ego mu kendini beğenmişlik mi ? Yok yok bu basbaya sahtelik !! Birisi bana bunu açıklasın susucam valla:D  Maskesini sonradan düşüren bir sahtelik ! Madem öyle neden söyle o zaman en başından göster kendini ne diye okadar  zaman kendin olmayan bir maskenin arkasına sığınıyorsun kasmayın bukadar rahat olun belki olduğunuz gibi davranırsanız sizi sevme ihtimalimiz daha cok artar ama nerede hey yavrum hey…Günümüz ilişkileri vallahi çok vasat durumda ….İnsanın ilgilenecek başka şeyler araması, kendisiyle başa çıkamadığının göstergesidir benim gözümde. Güçsüzsünüz hocam kabul edin , siz başkası olmadan bütün olamıyorsunuz. Bunu yüz yıllardır romantiklik, duygusallık olarak değerlendirdiniz. Yanlış bence, siz olgunlaşmamanıza/pişmemenize kılıf uydurdunuz.Hatta inanıyorum ki çoğunuz sevmediniz, takıntı haline getirdiniz ilişkiyi. Karşınızdakinizin benliğini üzerinize aldığınızı, sadece sizin olduğunu ve başka kimsenin etkileşemeyeceğini duyurmak istediniz herkese. Bunun adına da kıskanmak dediniz. Seven kıskanır dediniz, birbirinizin hayatının içine sıçtınız. ettiniz elinize yüzünüze batırdınız 

O kadar bencil, o kadar sığsınız ki sadece bana ihtiyacı var, ben ona yeterim diye düşünebiliyorsunuz, ve buna inanıyorsunuz.Dizilerde, filmlerde gördüğünüz sarılmaları öpüşmeli sahneleri canlandırmak için figüranlar aradınız. Şöyle sarılan birisi olsun dediniz, sarılan kişi önemli değildi. Yeter ki eli yüzü düzgün olsun ve “öyle” sarılsın.Anlamıyorum, gerçekten. Manitanız olduğunda toplumda statünüz mü artıyor? Olmadığında aşağılanıyor musunuz? Dışlanıyor musunuz arkadaş grubunuz tarafından? Mal mısınız? Yoksa o kadar boş musunuz…Kişiler kendilerine iki dakikalık zevk için madde arıyorlar. Birbirlerini kullanıp, kendini de kullandırıp atıyorlar pişmanlık köşesine. Adına aşk diyerek kendilerinden daha çok aşkı kirletiyorlar. Aşkı ne güzel tariflemiş Sinan Yağmur Hüzün Yanığı kitabında:”Aşk sevip de gidemediğin şehir gibi. Sen benim bütün tabelaları çıkmaz sokak yazılı sevda şehrimdin.” Bu kitabını imzalattığımda şöyle yazmıştı kendileri:”Her köz ateş, her kadın gönlüne güneş olmaz. Önce Yan”


Kısacası, toplumumuz gereği bu eeee sosyal ihtiyacımı  karşılayamıyorum. Çünkü her tanışmak istediğim insana asılıyor oluyorum, eh zaten durumu böyle anlayanla da yani bu mentalitede birisiylede arkadaş olmak istemem istemeyiz 😀



    

“Günden Güne Eriyen İlişkiler” için bir yorum

  1. Evde oturmaktan sıkılıp yalnız dışarı çıktığım bu gecede vaktimi ne zaman takip etmeye başladığımı bilmediğim bu blogda geçirirken buldum kendimi. Bahsettiğiniz konu bu kadar kelime ile anlatılabilecek/açıklanabilecek gibi değil bence. Benim bu yazdıklarım da açıklayamaz biliyorum ama sadece bir katkıda bulunmak istedim. Dünya çok değişti ve değişiyor. Bundan 10-15 yıl önce, internet ve sosyal medya bu kadar hayatımıza dahil olmamışken, insanlar daha netti ya da daha kararlıydı. O zamanlar mahalle bakkalları vardı, ya listeyle giderdin alışverişe ya da zaten seçenek az olduğu için başka Şansın olmazdı. Ama artık alışverişleri süpermaketlerden yapmaya başladık. Hem seçenek arttı hem de sepetine koyduğun şeyden vazgeçme durumun. Eskiden eline aldığın -bu metaforda flört ettiğin kişi oluyor- belliydi ve er yada geç almak durumda kalıyordun. Ama artık böyle bir durum söz konusu değil, her ürünü elleyip her üründen vazgwçwbiliyorsun yan rafta daha güzeli var mıdır diye. Bu durum da insanlarda kafa karışıklığı yaratıyor haliyle, kimin flört ettiğini kimin arkadaş olmak istediğini kavrayamayabiliyor insan.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s