ADI “Aşk olsun” diyebilmek

İnsan sevince hatta çok sevdiğini düşünerek uzun uzun bakıyor onun yüzüne ben bir daha böyle sevemem diye bakıyor ve o an yüzü gülüyor o başka bir tarafa baksa bile. Onun nasıl baktığını görmesine bile gerek yok aslında sen ona bakarak içinden öpüyorsun nebiliyim güzel sevmek belki de böyle bir şey…..

sonra Platon şöyle demişti; Güzel bir ruha aşık olan ona ömrü boyunca sadık kalır , çünkü sevdiği şey ebedi ve sonsuzdur. Yani Güzellik, yakışıklılık yaş aldıkça tükenir bitendir bir gün illaki biter ama Ruh, hiçbir zaman eskimez ya da yaşlanmaz asıl eskiyen düşünceler ve bedendir Sadece Ruhu sevin ruhunu sevin.

Neden girdim bu konuya aslında bu zamana kadar ikili ilişkilere dair çalıştığım yerden geliyordu bu yazma durumu ama bu sefer Hiç beklemediğim hatta hiç çalışmadığım yerden geldi . Bu süreçte bu lanet pandemi döneminde böyle bir durumla karşı karşıya kalacağımı beklemezdim .evet belki bu durum bir tık parcalayacak beni belki canıma can katacak. Yine aşkın ateşinde yanıp küllerimden doğacağım bu durumda aslında ben ayık ve kırılgan kalmalıyım. Daha önce hiç deneyimlemediğim kadar güven ve teslimiyet doluyum ya da hiç değilim eskiden olsa acılarımdan kaçardım ama şimdi Kaçmıyorum acımdan kaçmamak için çırpınıyorum yani Ayığım okur gel gelelim ki söz konusu sakin kalmaksa işte orada beceriksizim ciddiyim bak gevsemek için de kendimi bu beyaz sayfaya düşüncelermi yazarken buluyorum sakinliğimi sana içimi dökerek sakinleşebiliyorum.ki söz konusu Dolunay zamanın da yazıyor olmak 😆 ama öyle meditasyon ritüel halleri içinde olamıyorum suan icin bile olsa denedim bir kaç kez ama sanki pek bir şey olmadı sanki belki bir tık işe yaramıştır ama onun dısında pek büyüsü olmadı gibi belki yarın yaparim bir seyler ama suan seninle konusmak istedim 🙂 bu durumda Kendimi hissizleştirecek maddelere, alkole, dost meclisine sığınmıyorum. Yalnızlığımdayım. Şefkati başka kucaklarda yada başka bakış açılarında aramıyorum zaten bir şekilde bir destek eli beni buluyor bu konuda güzel insanlara sahibim çok şükür 🙂 iyiki de varlar 🙂 mesela bir şekilde zihnimi oyalayacak bedenimi oyalayacak bir şeyler yapabiliyorum neyseki hala istek ve hevesliyim bu konu için 🙂 Ama sonra Hüzünlü, yağmurlu ve kırılgan olyorum sevgili okur anlicağın Saldım köklerimi toprağa. Esen rüzgarla sallanıyorum ama sarsılmıyorum hiç değilse sarsılmamak için elimde geleni yapıyorum.Bir Bakıma Yaşadığım her şeyi dileyen aslında benim. Bırakabilmeyi, konfor alanımdan çıkabilmeyi istedim. Aşk diledim. Kendime aşık olmadan kimseye aşık olmayayım dedim gerçekleşiyor mu aslında gerçekleşti evet Aşık oldum hatta bu ask beni konfor alanımdan daha cok cıkmama vesile oldu ama tabi suan bu durumdan onun zerre haberi yok 🙂 zaten bir haykırsam üzerimdeki yüklerin hepsi yok olucak ama bilemiyorum….Korkuyorum sanırım İlk DEFA birisinin varlıgından bu kadar emin iken ,verdiği değeri iliklerime kadar hissedip sonrasında bu durumu bildikten sonra illaki bilecek nereye kadar susabilirim ki dimi????? Ama gece ile baş başa kalınca Kendime sürekli sorduğum soru” YA BENDEN GİDERSE , YA KAYBEDERSSEM ”

ah okur İç sesim öyle derinden haykırıyor ki, zihnim karşı koyamıyor.zaten zihnim bir makineli tüfek gibi cok sesli ve cok yoğun durdurmak mı amacım bazen iyi geliyor ama fazla derinlere inince iş kontrolden çıkıyor bir şekilde bu yoğun tempodan cıkacağım ama nasıl olacak onu da bilmiyorum…

Aklıma Sevgilisinden yeni ayrılan birine sorulmaması gerekenler listesi çıkarasım gelmedi değil hani hepsini böyle madde madde nedenleriyle açıklayasım gelmişti sonra diğer o iç sesim Yapma, etme kurban olduğum dedi…ve durdum bende hiç bir tuşa dokunmadım ….“Nasılsın? İyi, sen?” milli yanıtına doydum artık. Şuan bu yazdıklarım bu yolculukta birlikte yoğrulacağımızın habercisi aslında Kafamın içindeki “Sana mı kaldı Nil ” diye konuşan o iç ses susarsa eğer neyse…..

Vel hasıl sonra noktasını koyacağım son cümlem şunlar oluyor

Kim olduğumu, yolumu, yolum olmayanı, başlayanı, biteni, üzeni, güldüreni, bildiğimi, bilmediğimi kabul ediyorum. Kendimi hayatın akışına, yaşamın bilgiliğine bırakıyorum. Çünkü Her şey aşktan sevgili okur 🙂 Tüm aşıklara, aşktan var olanlara gelsin bu nokta 🙂




AylakMadam tarafından yayımlandı

Hayatim boyunca yabanda bir gezgin olacagimi her gecen gun daha cok dusunuyorum. Tanrim, patikalar beni nasil da cekiyor.Bunun, uzerimdeki karsi konulmaz cazibesini idrak etmeniz mumkun degil.Her sey bir kenara, yalniz basina yolda olmak en iyisi. Hicbir zaman durmayacagim. Ve dunyadan gocme vakti geldiginde, bunun icin, en vahsi en issiz yeri bulacagim.

Yorum bırakın